martes, 13 de enero de 2009

company, amic, amant








Company, amic, amant, si gens ho impedeix, em tindràs quan ho necessites. Si caus, t'ajudés a alçar-te, aprendrem a esquivar les pedres. Els meus braços sempre et rebran oberts, t'esperaren de vegades. Les paraules ja ens sobren. Que pensem, que sentim, la complicitat d'una mirada, un gest i ho sabem, ho intuïm. Jo llancés petons a l'aire perquè guarisquen les teues ferides. La teua llum serà la meua guia en la foscor si estic perduda. Ajuntem les nostres armes, forces, intencions i somnis, que la batalla no ens esfondre. Compartirem. Riurem alegries, plorarem penes, el teu i el meu seran un. Mentre l'esperança ens acompanye, al llarg del camí, junts serà mes senzill. Cors *indomables, animals a la recerca de llibertat. Si tu vols i em deixe o jo vull i tu et deixes. Passaren mil coses. Creant consciència, amors i vivències. Que la rutina, la por, la inseguretat o la comoditat, no ens tanque oportunitats. Que les conviccions, la il•lusió, la passió, l'atracció, ens òbriguen cors. Viure en conflicte, en harmonia, amb mi, amb tu, amb el món. Company amic, amant, si gens ho impedeix, em tindràs quan ho necessites.

No hay comentarios:

Publicar un comentario